Wiceprezes Zarządu Związku Firm Public Relations na kadencję 2016-2018 i 2018-2020. Lider i współtwórca działu Public Relations w Białej Księdze Komunikacji Marketingowej. W 2019 roku dołączyła do programu StartUp PFR – Sieć Mentorów PFR. Członek Sektorowej Rady ds. kompetencji sektora komunikacji marketingowej. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji Marketing Polityczny i Public Relations.

Bogate doświadczenie w budowaniu relacji z mediami
i rozumieniu ich potrzeb, zawdzięcza pracy w TVP przy programie informacyjnym „Panorama” oraz w porannym programie „Pytanie na śniadanie”. Prowadzi także szkolenia w zakresie wystąpień publicznych oraz wykłady na uczelniach wyższych: Collegium Civitas, Uniwersytecie Warszawskim z zakresu public relations i komunikacji wewnętrznej oraz w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie z zakresu etyki w PR.

Swoje doświadczenie zdobywała pracując w kilku warszawskich agencjach PR oraz GG Network S.A. – największej polskiej spółce oferującej nowoczesne rozwiązania komunikacyjne, telekomunikacyjne, projekty medialne oraz społecznościowe. Opracowała i wdrożyła ogólnopolską kampanię Policja z Gadu – Gadu „Stop przemocy w szkołach”.

Zaloguj się aby zobaczyć komentarze